Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Artikelen 'op voorraad': indien op werkdagen voor 14.00u besteld, de volgende dag in huis!

Staat er bij een artikel een afwijkende levertijd, dan is deze bepalend.  Bestelt u meerdere artikelen met verschillende levertijden, dan is de langste levertijd van toepassing zodat we alles in 1 pakket kunnen versturen.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling binnen Nederland?

Brievenbuspost: EUR 2,50
Pakketpost: EUR 5,75
Cadeaubonnen: gratis verzending

Bij een bestelling van EUR 79,00 of meer wordt er gratis aan u geleverd!

Wat zijn de verzendkosten van een levering naar België of naar Duitsland?

Brievenbuspost: EUR 4,50
Pakketpost: EUR 7,50 
Cadeaubonnen: gratis verzending
Sommige producten worden ook naar België en Duitsland gratis verstuurd: u ziet dit bij het plaatsen van het product in de winkelwagen.

Met welke vervoerder wordt mijn pakket verstuurd?

Binnen Nederland maken we gebruik van DHL en PostNL. Levering naar België en Duitsland wordt gedaan door PostNL, DHL, DPD of GLS. Afhankelijk van het gewicht en de grootte van het pakket wordt gekeken wat de beste manier van verzenden is.

Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. U kunt dit aangeven bij het plaatsen van uw order.

​Heeft u een cadeau-inpak service?

Wanneer u uw product als cadeau ingepakt wilt hebben dan doen we dit gratis voor u. Het enige wat u hoeft te doen is bij het opmerkingenveld bij het afrekenen aan te geven dat u het graag ingepakt wilt hebben. Sommige producten zijn gezien de grootte niet geschikt om in te pakken, wij zullen u hier dan over berichten. 

Ik wil mijn goederen bij u afhalen, is dit mogelijk?

Ja, u heeft bij het plaatsen van uw bestelling de optie om afhalen te kiezen.

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

Afhalen van uw bestelling kan op het volgende adres: Hopsa.nl-Houten speelgoed en meer, Wolfshoek 88, 5154 AD in Elshout. Afhalen gaat altijd op afspraak.

Hopsa.nl is gevestigd in  Elshout (Noord-Brabant), een dorp wat ligt tussen Waalwijk en Den Bosch.

  • Wilt u Hopsa.nl bereiken vanuit 's-Hertogenbosch dan neemt u afslag 42 Heusden.
  • Vanuit Waalwijk neemt u afslag 40 Drunen-West.    

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

U krijgt direct een bevestiging per e-mail zodra u de bestelling succesvol heeft afgerond.

Hoe kan ik een klantbeoordeling schrijven?

U ontvangt een paar dagen na de verzending van uw bestelling automatisch van Keurmerk.info een uitnodiging om een review te schrijven over uw ervaring met onze webshop.

Waarom zijn jullie aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk en wat houdt dit in?

Indien u winkelt bij een aangesloten webwinkel weet u als consument dat:

  • U veilig kunt betalen
  • U zeker weet bij welk bedrijf u winkelt
  • Uw privacy gewaarborgd is
  • Er sprake is van een onafhankelijke geschillenbemiddeling
  • De Keurmerk-code door een winkel moet worden nageleefd
  • U een afkoelingsperiode van 14 dagen heeft in plaats van de wettelijke 7 dagen

Met andere woorden, dat u veilig en betrouwbaar kunt winkelen op internet. Hopsa.nl staat in voor al deze punten en wil dit middels het keurmerk graag aan u laten zien.

Ik heb een verkeerde bestelling geplaatst, wat nu?

Neem via info@hopsa.nl even contact op o.v.v. uw naam, adres en bestelnummer dan wordt e.e.a. opgelost.

Ik wil iets ruilen of retourneren, wat moet ik doen?

Zie voor de voorwaarden 'Retourneren & garantie'.

Ik wil nog iets toevoegen aan mijn bestelling, kan dit?

Zolang de bestelling nog niet is verzonden is dit mogelijk. Neem altijd even contact op via info@hopsa.nl o.v.v. uw naam, adres en uw bestelnummer.

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

Natuurlijk streven wij ernaar u zo goed mogelijk te leveren. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn gegaan neem dan via info@hopsa.nl o.v.v. uw naam, adres, bestelnummer en de aard van uw klacht contact met ons op. Voor de volledige klachtenprocedure zie: 'Retourneren & garantie'.

Heb ik garantie op uw artikelen?

Uiteraard heeft u bij Hopsa.nl garantie op uw gekochte producten. Wij streven er naar u zo goed mogelijk te leveren. Mocht er onverhoopt iets niet in orde zijn met uw product dan verzoeken wij u dit ons zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 2 maanden na ontdekking bij ons schriftelijk te melden. Het product wordt indien mogelijk voor kosten van Hopsa.nl gerepareerd. Indien dit niet mogelijk is ontvangt u een vervangend product. Voor de volledige garantievoorwaarden zie:  'Retourneren & garantie'.

Ik zoek een product wat niet in uw aangeboden assortiment staat. Kunt u eventueel toch leveren?

Als u ons even mailt wat u zoekt kijken voor u wat er leverbaar is. U ontvangt dan van ons een e-mail met de mogelijkheden.

Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief BTW, tenzij anders aangegeven.

 

                                                                                                                            

© 2017 - 2024 Hopsa.nl Houten speelgoed en meer | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel